Zboží celkem0 ks
Cena celkem0,- 
ukázat zboží vysypat

Balení zásilek, reklamace

 

 

Balení zásilek

Jelikož je naše firma zaměřená na prodej domácíh potřeb, skla, keramiky a porcelánu, tak si velmi dobře uvědomujeme, že pro prodej zmíněného zboží přes internet je velmi důležité, aby zboží bylo zabaleno co nejkvalitněji a našim zákazníkům přišlo nepoškozené. Navíc celých 50% prodeje uskutečněného v našem internetovém obchodě je realizováno právě prodejem křehkého zboží - skla, kermiky a porcelánu. Z tohoto důvodu proto klademe zvláštní důraz na balení každého kusu zboží v zásilce a kvalitního probalu v celém balíku tak, abychom omezili poškození zboží během přepravy a to jak drobných zásilek s křehkým sortimentem, tak i objemných zásilek.

 

 

 


 

 

K balení zboží používáme bublinkovou fólii, strečové fólie a kartonové proklady do balíků pro maximální ochranu zboží. V případě křehkého zboží je do bublinkové fólie zabalen každý kus samostatně.

 

 

 

                             
             
             

 

 

Jako další ochrana slouží výstelka z použitých fólií na dno balíku, na kterou je uloženo zboží, podle potřeby oddělené kartonovými proklady a nakonec je opět přidána použitá fólie.

 

 

 

                                
             
             

 

 

Zásilky obsahující křehké zboží jsou označeny viditelným symbolem "KŘEHKÉ ZBOŽÍ".                          
 
 
 

 

 


 

 

V případě větších a objemnějších zásilek jako je např. nábytek, zahradní houpačky, apod., expedujeme zboží na přepravních paletách pro snažší manipulaci u přepravce a pro kvalitnější způsob přepravy s omezením rizika poškození zboží.

.

Přepravní paleta se po doručení zásilky na místo určení vrací zpět k dodavateli.

   
     

 

 


 

 

Reklamace

Ačkoliv se snažíme zasílané zboží zabalit co nejlépe, přece jen může dojít k nějaké "nehodě". V tomto případě nás můžete kontaktovat na e-mailové adrese: reklamace@vetroshop.cz, kde Vám pomůžeme při rychlém řešení reklamace a sdělíme potřebné informace k vyřešení Vašeho problému.

 

V případě, že reklamujete poškozené zboží a žádáte o zaslání náhradního zboží je potřeba požadavek zaslat jako reklamaci na výše uvedený e-mail: reklamace@vetroshop.cz  (případně poštou) s kopií faktury a popisem závady, nejlépe s fotkami poškozených položek a vyplňeným reklamačním protokolem. Vyplnění reklamačního protokolu není povinné, nicméně urychlí vyřízení reklamace.

 

V případě, že reklamované zboží vracíte na naši adresu, je nutné k reklamovanému zboží zaslat kopii faktury a popis závady, ideálně s vyplňeným reklamačním protokolem. Vyplnění reklamačního protokolu opět není povinné, nicméně urychlí vyřízení reklamace. V průvodním dopise je potřeba uvést také způsob vrácení peněz - na účet nebo adresu odesílatele. Zboží je možné zaslat běžnou zásilkou nikoli dobírkou (viz. čl. III VOP, odst. B Vyřízení reklamace).  Pro zaslání reklamovaného zboží využijte tuto adresu: VETRO-PLUS a.s., Dobřenice 202, Logistický park, 503 25 Dobřenice.

 

 

 U P O Z O R N Ě N Í :

 

U sortimentu, který se prodává jako ASSORT (MIX) pod jedním kódem výrobku, je potřeba v případě požadavku na barvu / dekor a jiné odlišnosti výrobků, specifikovat požadavek do poznámky v objednávce. Není-li specifikováno v poznámce, jsou výrobky pod daným kódem vysklaďněny do objednávky libovolně a na pozdější reklamace nebude brán zřetel. 

 

 


 

Ke stažení:

Reklamační protokol

 


infobox napište nám

Ochrana proti spamu. Napište prosím číslo dvacet-čtyři:

odběr novinek
nejprodávanější

textová inzerce

partneři



Powered by ShopCentrik

VETRO-PLUS a.s. distributor zboží pro domácnost ...

Vážený uživateli, používáním WWW.VETROPLUS.CZ souhlasíte s používáním cookies, které aplikace ke správnému fungování vyžaduje.
Více informací
Souhlasím.